A WTCC? Hoćemo u Argentinu?

Sport,

Autor:

0 komentara


Osim Formule 1, pratila sam pomalo još neke formulaške serije, uglavnom “otvorene točkove” kako bi se stručno reklo. Čovek (žena) kome slobodan vikend ne počinje u petak u 17 časova, nema baš previše vremena da prati sve trke koje su dostupne na domaćim kanalima, a da ne pričamo o onima dostupnim samo na live streamu. Dakle, bacala sam ponekad pogled na WTCC (Worl Touring Car Championship), imala koga da pitam kad mi nešto nije bilo jasno, ali mi se sve to činilo jako sporo i neatraktivno.

Godinama sam se opirala i na kraju sam popustila.

Zahvaljujući poznanstvu sa najboljim srpskim automobilistom Dušanom Borkovićem i njegovom čarobnom ženom Andrijanom, proletos sam se zadesila u Slovačkoj, na zajedničkom trkačkom vikendu ETCC koji je vozio naš vozač i WTCC koji nikako nisam htela da pustim u život. Ne treba reći da sam tih dana na Slovakijaringu bila okružena zaluđenicima koji obožavaju trke turing automobila i da su me neprestano zapitkivali kakav utisak sve to ostavlja na mene. Nisam znala šta da im kažem sve dok nisam sela na tribine i odgledala svoju prvu celu trku WTCC totalno uživo…

Bila je to ljubav koja je tinjala u meni, ali je ja nisam prepoznala sve do bliskog susreta nadomak mesta Orehova poton.

Šta sam ovom pričicom htela da kažem?

Ovog vikenda se u Argentini vozi osmi vikend šampionata. Vormap se vozi u 14, prva trka je u 19 časova, druga u 21, uz direktan prenos na Eurosportu. Trke traju po 30 minuta, prvi start je leteći, drugi je iz mesta. U šampionatu vodi Ivan Miler, najbrži i najneprijatniji vozač današnjice, čija prepotentnost prevazilazi granice svake tolernacije. Neću reći da nije vanserijski šmeker, da ta prepotentnost pleni plažnju kako muškaraca, tako i žena, ali ipak… Realno, za titulu se više niko ni ne bori. Zablistali su u par navrata Gabrijele Tarkvini, Tom Koronel, Mihel Nikjer, Džejms Neš, Rob Haf, ali 122 poena više od trenutno drugoplasiranog, nema tu šta da se priča.

Osvrnuću se kratko i na veselog Holandeza Toma Koronela. Moram. Šarm koji hoda – ukratko je definicija ovog veterana u turing šampionatu. Da li možete da poverujete da mi je dao svoj pahar kada sam ga zamolila za zajedničku fotografiju? Čovek animira gledaoce, sponzore, fanove na stazi, tviteru, fejsbuku, jutjub kanalu… A jedan je od onih koji bi svaku ženu smotao za 10 minuta. Bez greške, sigurna sam u to!

A da ne pominjemo čoveka sa najlepšim osmehom u auto-moto svetu, latinosa sa plavim očima, muža prezgodne manekenke, oca predivne dece: Tijaga Monteira. Počeo je karijeru u Formuli 1 (i ja sam zbog njega navijala sa Džordan, kasnije Spajker) , zaludeo srca mnoštva devojaka, pa kada posle dve sezone više nije mogao da se udene u taj svet, zaključio je, po sopstvenom priznanju, da je WTCC sledeći medijski najpokriveniji auto-sport. U međuvremenu je napravio i svoj GP2 tim “Oušn rejsing tehnolodži”, pa ga ugasio i nastavio da vozi ono što mu je srcu drago – WTCC.

O, recimo, Gabrijeleu Tarkviniju neka pričaju neki koji o tome imaju prava da pričaju. Čovek je hodajuća legenda, otac šampionata, osoba koja je od “honde sivik” napravila auto koji jedini može povremeno da parira “ševroletu”.

Jesmo popamtili ova imena?

Možda će nekome trebati, ako pronađe ljubav prema ovoj vrsti trkanja u sebi. Za one kojima je potrebna dodatna motivacija, od sledeće sezone sa “sitroenom” dolazi i Sebastijan Leb, osmostruki uzastopni šampion u Svetskom reli šampionatu i nosilac francuske Legije časti. Pa ko će tome odoleti!

WTCC karavan se neće vraćati u Evropu do kraja sezone, ali već u martu sledeće, eto njih u Monci, hramu brzine, na samo 1.050 kilometara odavde. Zašto da ne?

Pošaljite komentar

Najčitaniji blogovi

Sorry. No data so far.

Najviše komentara

Sorry. No data so far.