ETCC – Nova era u karijeri Mikice Vesnića

Sport,

Autor:

2 komentara

Bilo bi krajnje nepošteno s moje strane da pišem o auto-sportu, a da ne pomenem još jednog srpskog vozača koji veoma uspešno krstari evropskim stazama.

Impresivna biografija Užičanina Milovana Vesnića počinje neobičnim datumom rođenja – 29. februarom. Činjenica da mu je otac Milun Vesnić, najveće ime automobilizma na ovim prostorima, verovatno ga je od prve ljubavi – fudbala prevela do 1994. godine, kada je seo za volan „pežoa“ na jugoslovenskom reliju. Od tada su se smenjivale reli, brdske i kružne staze, i uvek je bivao u samom vrhu, šampion ili vicešampion.

Ja sam ga primetila, priznajem i stidim se – prekasno, kada su mi ukazali na FIA CEZ šampionat centralne Evrope, gde je prošle godine Vesnić apsolutno dominirao i osvojio 7 od 8 trka (zapravo je osvojio i osmu, ali je bio kažnjen). Kako sam nešto ranije počela da pratim evropsku i svetsku turing scenu, obradovala me je vest da će se Mikica ove sezone oprobati u mnogo popularnijem i  gledanijem ETCC, koji su ranije prošli, u različitim kategorijama, trojica Srba: Vojislav Lekić, Aleksandar Tošić i Dušan Borković. Posle dugogodišnje vernosti „opelu“, u novu eru svoje karijere  ulazi sa jednim moćnim BMW 320si, kog je ranije kroz svetski šampionat proveo Endi Priol, a u Vesnićeve ruke stiže sa kompletom novih delova i motorom sa pređenih nula kilometara.

Od kolega koje prate njegov rad i od ljudi koji ga poznaju, dosta lepog sam čula o Mikici Vesniću i svi su se složili u jednom epitetu – „silan momak“. Nedavno sam imala privilegiju da ga i sama upoznam, bio je gost moje redakcije zbog fotografisanja za jedan specijal koji spremam. Čak i u formalnom delu, na prvi pogled je jasno koliko je Vesnić opušten i neposredan. Razgalio je čak i fotografa koji se upravo vratio sa komplikovanog snimanja.

Žao mi je što neformalni deo sastanka nije potrajao duže, jer je njegova nenametljivost zapravo potpuno nametljiva, da ne kažem zarazna. Tehnički edukovan, veoma posvećen trkanju kao načinu života (uključujući i brzo stizanje od Užica do Beograda kad zatreba), Mikica je i ozbiljan biznismen i prijatan sagovornik, profesionalac i ortak o istom trošku. Takav je utisak ostavio na mene.

A da treba podržati takav talenat, sa takvim pedigreom i takvom količinom osvojenih trofeja, tu sumnje nema. Od nekoliko vozača koji pokušavaju da naprave internacionalnu karijeru, zapravo su se izdvojila samo dva: Borković na svetskoj sceni i Vesnić na evropskom terenu. Ducu smo već podržali, sada je red na Mikicu. Ko je za?

Pošaljite komentar 

Komentari (2)

  • Dejan Colic

    Treba da novinari PUUUUNO VISE PODRZE I PROPRATE AUTO SPORT! Da ste se ranije angazovali, ovaj sport ne bi dosao do ruba! Nadam se da ce ovaj komentar imati makar malo uticaja na novinare, posto su okrnuli ledja ovom sportu?!

  • Igor

    Bice valjda bolje, polakooo auto sport zahteva puno novca i dobre spnzore!

Pošaljite komentar

Najčitaniji blogovi

Sorry. No data so far.

Najviše komentara

Sorry. No data so far.